Goście

Szukaj na tym blogu

2013-11-30

Sufler 21 - 28. 11. 2013



Tydzień wbrew obawom nie przyniósł głębszej przeceny. Co prawda kończymy na minusie, ale to minus bardzo symboliczny. Być może ktoś powie "a ja mam plus" mimo, że inwestuje dokładnie tak jak ja. Tu decydować może procentowa ilość poszczególnych funduszy w portfelu. Podsumowując można określić ten tydzień jako konsolidacyjny i neutralny.
 MIESIĄC (XI) +1,11% 
KWARTAŁ (IX 13 - XI 13) +19,85%
PÓŁROCZE (V 13 - XI 13) +23,68%
ROK (XII 12 - XI 13) +48,60%
DWA LATA (XII 11 - XI 13) +94,53%
ROK 2013 +15,41%

Od 18 maja 2012 (początek inwestycji według wskazań "Suflera"): +43,08%
Zmiana całego portfela za ubiegły tydzień wynosi: -0,01%,
A fundusze pracowały następująco


ING3 - Niewielka strata mało szkodliwa.
NB4 - Jedyny z akcyjnych na plusie.
QUE1 - Tym razem też na minimalnym minusie.
UNK4 - W obecnej sytuacji zysk widoczny choć to tylko kilka setnych procenta.

4 komentarze:

  1. Witaj,
    Czy możesz zdradzić jak zbudowany jest Sufler? Czy jest to program exe, czy tez może arkusz kalkulacyjny? W jaki sposób i jakie dostarczasz mu dane? Osiągasz ponadprzeciętne zyski w swoich inwestycjach i chciałem się dowiedzieć więcej jak to robisz - (tłumaczenie że Sufler Ci pomaga jest dla mnie trochę niewystarczające). Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przykro mi ale co to, to nie. W końcu to 3 lata pracy i testów zanim odpaliłem na realnej kasie;)

      Usuń
  2. Uwielbiam TAKIE bezczelne pytania, 'czy mogę ci to ukraść?' :)
    Bardzo dobrze Max!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. MAX i tak super ze dzielisz sie wiedzą i swoim doświadczeniami...

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga