Goście

Szukaj na tym blogu

2016-03-14

ML2 sygnał kupna

Kolejny sygnał kupna z rynku amerykańskiego, tym razem dolarowy fundusz ML2. Wobec sytuacji na parze dolar złoty (pierwszy możliwy termin opiszę) oraz bliskości historycznych szczytów na S&P500 nie jest to dobry czas na inwestycję w ten fundusz. Być może i da się coś zarobić, ale ryzyko jest zbyt duże. W związku z tym portfel na razie pozostawiam nie zmieniony bardziej spoglądając na ML5 jeśli korekta na złocie się przedłuży to będę zamykał tę pozycję jak tylko pojawi się sygnał. Wracając do ML2 na obecnych poziomach S&P coraz trudniej będzie o wzrosty, a ryzyko spadku wartości do lara do złotego jest obecnie dość duże.

2 komentarze:

  1. mi się udało zamknąć ml5 z wyceną na 10 marca więc nie najgorzej ( szkoda tego szczytu z 11 marca ). Obawiam się, że zbyt duże zainteresowanie złotem spowoduje jego spadek, dlatego taka decyzja. Ale trzymam kciuki i z zimną krwią obserwuje zachowanie złota. Ja nie wytrzymałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłem ML5 dnia 2016-02-26 po 101,19 a sprzedałem po cenach jednostek funduszy z dnia 2016-03-11 czyli 106,34 co daje +6.8% (rzeczywiste +5.09%)
    Wsadziłem tam cały kapitał więc o mało co nie zjadłem paznokci. Qrde, wczoraj ML5 stracił -3.9%. Gratuluję zimnej krwi i życzę Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga