Goście

Szukaj na tym blogu

2016-08-27

Sufler 18 - 25. 08. 2016

Sierpień zbliża się powoli ku końcowi, a miesięczna świeca utrzymuje kolor zielony. Korpus świecy wskazuje na niewielki ale jednak wzrost wartości portfela. Na rynkach mamy lekki marazm mimo iż wybiórczo niektóre rynki rosną większość zachowuje się jakby brakowało paliwa lub czaiły się do kolejnego skoku. Jaki będzie scenariusz na jesień i końcówkę roku trudno dziś prognozować. Pozostaje obserwować wskaźniki i wyczekiwać sygnałów te nadejdą i wskażą czy zmieniać czy tez nie ustawienie. Osobiście oczekuję na szansę dla trzeciej części portfela na razie pozostającej na uboczu. Mija rok od krachu chińskiego trzy mocne czerwone korpusy wyznaczyły lokalnie dwuletni dołek, a dziś moja inwestycja znajduje się na rekordowo wysokich poziomach. Przypomnę, ze od roku właśnie do portfela nie dołożyłem ani złotówki i mimo opłat pobieranych co miesiąc można było zarobić, choć inwestowałem bardzo ostrożnie co wytykali mi niektórzy czytelnicy. Teraz kolejny rok inwestycja na nieco podwyższonym ryzyku za to stwarzające większe możliwości pomnażania i straty kapitału. A tak prezentują się roczne wykresy.
mała

duża
stopy zwrotu :
SIERPIEŃ: +0,75%
KWARTAŁ: +4,81%
PÓŁ ROKU: +5,46%
ROK: +14,24%
DWA LATA: +9,41%
poszczególne elementy portfela
UNK6: +1,29%
PIO6: +0,07%
HSBC4: +0,02%

2 komentarze:

  1. Nieźle sobie radzisz, mi nie poszło tak dobrze, ale mam nadzieję się odbić za miesiąc.

    http://terminalowo.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien dobry.
    Mam pytanko. Można się zapisać na subskrypcję?
    ernito@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga