Goście

Szukaj na tym blogu

2017-05-21

BTC nie zwalnia tempa

Po dość długim oczekiwaniu na głębsze cofnięcie i jednoczesnym pokonaniu oporów na poziomie 1700 i niemal z marszu 1900$ BTC zdaje się nie potrzebować odpoczynku. Każde nawet niewielkie cofnięcie jest okazją do zakupów. Czekałem na przecenę, ale wobec takiego rozwoju sytuacji postanowiłem udać się na zakupy. Ruch był na tyle dynamiczny, że kilka razy musiałem korygować cenę kupna. Począwszy od 1988$ a skończywszy na 2043$. Ostatecznie średnia cena kupna wyniosła 2018$. Tym razem nie ustawiam automatycznej sprzedaży, z racji dynamiki ruchu mogłoby to skończyć się kolejnym zbyt wczesnym opuszczeniem rynku. Na wykresie żółtym odcinkiem zaznaczyłem moment automatycznej sprzedaży, zaś w prostokącie jedyne do tej pory zatrzymanie cen. Trudno to nawet nazwać korektą. Po zatrzymaniu ciąg dalszy umocnienia krypto-waluty. jeśli coś nie chce lub nie może spadać, musi rosnąć. Tworzy się nowa struktura i mam nadzieję, że mimo iż późno wskakuję do pędzącego pociągu, to cel podróży jest dostatecznie daleki by przynieść satysfakcjonujące zyski..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga